"Краса душі моєї"

 

 


       В листопаді 2020 року, я прийняла участь в персональній виставці з художнього мистецтва онлайн, Комунарського районного центру молоді та школярів Запорізької міської ради Запорізької області, Зразковий художній колектив студія декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва "Фенікс" гурток "Сувенірна майстерня" в номінації "Краса душі моєї". Були представлені роботи за 5 років в форматі відео огляду. Після публікування в соціальній мережі Фейсбук отримали найбільшу кількість голосів у номінації приз глядацьких симпатій. Вдячна всім за голоси та увагу, та викладачу Єременко Олені Володимирівна за навчання на протязі багатьох років. Дякую за об'єктивну оцінку моєї творчості всім хто переглянув мої роботи. Далі буде..

Автор статті учениця 6-г класу Олена Мазуренко

Коментарі

Популярні публікації